Oyun müşterilerine küresel kapsama alanı sağlamak için ağ genişletildi.
Teknoloji ve büyük ölçekli şirketler için ödüllü bir dijital müşteri deneyimi (CX) çözümleri sağlayıcısı olan TDCX, İstanbul’daki kampüsünü genişleterek oyun sektöründeki müşterilerine verdiği desteği derinleştiriyor.
Ülke, yıllar içinde oyun girişimlerinin sayısında bir artış gördü ve sektörden elde edilen gelirin 2025 yılına kadar 1,5 milyar dolara ulaşması bekleniyor. Bu gibi faktörler, ülkeyi küresel olarak mobil oyun geliştiricileri için bir merkez ve dolayısıyla TDCX için uygun bir pazar haline getiriyor. TDCX’in Türkiye kampüsündeki hizmetlerine olan talep, şirketin belirli bir küresel oyun müşterisi için çalışan sayısını iki yıldan kısa bir süre içinde yüzde 45 oranında artırmasını sağladı.
Oyun sektöründe, özellikle de deneyimin daha sürükleyici hale geldikçe ve sosyal bağlantılar etrafında inşa edildikçe güçlü bir büyüme gördüklerini ifade eden TDCX EMEA Başkan Yardımcısı Sophie Chelmick, “Türkiye’ye yaptığımız ek yatırımlar, oyun şirketlerinden gelen müşteri deneyimi (CX) hizmetlerine yönelik talebi karşılama konusunda duyduğumuz güveni yansıtıyor. Bu hizmetler arasında oyuncu ve topluluk desteği ile güven ve güvenlik yer alıyor. Olağanüstü CX sonuçları ve üst düzey oyuncu deneyimleri sunma becerimiz, derin sektör uzmanlığımız ve müşteri ihtiyaçlarına yanıt verme kabiliyetimizle birleştiğinde, oyun şirketlerinin marka sadakati ve güçlü bir takipçi kitlesi oluşturmasına yardımcı olmak için bizi güçlü bir konuma yerleştiriyor. Türkiye’deki stratejik konumumuz ve Arapça, İngilizce, Fransızca ve Türkçe gibi dillerde CX desteği sağlama yeteneğimiz sayesinde hem yerel fırsatları hem de Avrupa, Batı Asya ve Afrika’dan gelen fırsatları yakalamayı planlıyoruz” dedi.
Merkezi konum, odak noktası eğitim olan çalışan katılımını kolaylaştırır
İşyerleri, çalışma düzenlemeleri ve çalışan tercihlerindeki değişikliklerle birlikte gelişmeye devam ederken, TDCX’in Türkiye kampüsü için vizyonu, öğrenmeyi, işbirliğini ve bağ kurmayı teşvik eden samimi ve üretken bir alan olmasıdır.
Kampüs, İstanbul’un önemli bir bölgesi olan Mecidiyeköy’de merkezi bir konumda, A+ bir binada yer almaktadır. Çalışanların devam eden kendi kendine öğrenme programlarına ek olarak,her ay kolaylaştırıcı liderliğindeki eğitim oturumlarına katılmaları için entegre eğitim tesisleri oluşturulmasına önem verilmiştir.
TDCX Ülke Direktörü Melih Çevik, “Müşterilerimizle olan etkileşimlerimiz sayesinde, işe alımın birçok Avrupa şirketi için bir zorluk olmaya devam ettiğini tespit ettik. Mükemmel bir CX sunabilmek için çalışanlarımızın, müşterinin ürünü veya hizmeti konusunda son derece bilgili ve çeşitli müşteri etkileşim yazılımları ve araçlarında yetkin olması gerekiyor. Bu, oyuncu sorunlarının doğru, hızlı ve tatmin edici bir şekilde çözülmesini sağlar” dedi.
Çevik, sözlerinin devamında ise “İşte bu nedenle, üretkenliği teşvik eden, öğrenmeye ve yüksek performans odaklı zihniyete ilham veren bir işyeri yaratmaya büyük önem verdik. Bu bütüncül yaklaşım, ekibimizin yalnızca bugünün taleplerini karşılamak için donanımlı olmasını değil, aynı zamanda gelecekte liderlik etmeye hazır olmasını da sağlıyor. Herkesi, büyümenin ve yeniliğin sadece teşvik edilmekle kalmayıp aynı zamanda kutlandığı bir alanda ağırlamaktan heyecan duyuyoruz” ifadelerini kullandı.
Eğitime verdiği güçlü önemin yanı sıra TDCX, oyun sektöründeki müşterileri işe alım konusunda özel bir yaklaşım benimsemektedir. Kendileri de tutkulu oyuncular olan yetenekleri işe almaya çalışarak, oyun endüstrisinde derin kökleri olan “oyuncular için, oyuncular tarafından” felsefesini hayata geçiriyor.
Bu yaklaşım önemli faydalar sağlamıştır. Bir oyun müşterisi için TDCX Türkiye, yüzde 85’lik bir müşteri memnuniyeti puanı (CSAT) elde ederek sektör ortalaması olan yüzde 75-85 CSAT’nin en üst sınırına ulaşmıştır.